måndag 27 december 2010

2010 Januari till Juni

2010 var nog ett av mina bästa år! Det har hänt så himla mycket kul, så nu gör jag en sammanfattning av allt som hänt!

Jag fyllde 21 och jag och Kalle åkte till Köpenhamn över en långhelg. Jag hade ingen blogg och visste inte om att jag ville ha en. Jag och Kalle bodde i Nässjö och längtade till Stockholm.

Februari var en stressig månad med mycket att göra, och i slutet av februari åkte jag, pappa och syster till New York, en av mina absolut bästa resor!

I mars startade jag bloggen och jag var fascinerad. Jag bloggade ganska mycket tyckte det var himla kul. Jag sökte efter en praktik-plats att vara på till slutet av våren.

I april bloggade jag mer än jag någonsin gjort, jag tror jag gjorde 3 inlägg om dagen. Jag började få lite läsare. Jag var i Stockholm och firade farmor och tonade håret. Jag shoppade en del. Kalle var i Norge på foto-resa och kom hem med fina presenter. Jag var på praktik och hade himla roliga kläder.

I maj hade jag fortfarande praktik och hade himla kul. Kalle hade en fotoutställning i Stockholm och vi höll på att längta ihjäl oss för att få flytta till Stockholm. Vi hade picknick på bakgården och åkte båt med familjen. Sommaren hade kommit och det kändes. Pappa fyllde år och vi var många vändor till Stockholm. Jag var även på Landsort för första gången.

I Juni tog jag och Kalle examen, Beate och Karin tog studenten och jag och Kalle flyttade till Stockholm. Jag firade midsommarafton på Landsort med Kalle och hans familj och jobbade en del. Så jni var en händelserik månad.

hoppas jag inte glömt något nu, Fortsättning kommer inom kort!

a Bientôt!




3 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen inlägg med återblickar och summeringar och jag är så glad att du bestämde dig för att börja blogga i mars!

    SvaraRadera
  2. Angeliqa: Åh så kul att du tycker det, det har varit jättekul, känns som om jag alltid bloggat!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint halvår! Tycker som Angeliqa att det är fint med sådana här återblickar. och jag är såklart också glad att du bestämde dig för att börja blogga! :)

    Rebecca/ hallonsemla.devote.se

    SvaraRadera