lördag 25 december 2010

Min Jul

Julen 2010 blev nog den bästa hittills.

Dagen innan klädde vi mamma och pappas gran som alltid är himla fin!

Fina ljus.

Suddig bild på en fin gran.

Julafton började hemma hos mig och Kalle.

Våra familjer kom och åt jullunch.

Vår julgran är ganska barnslig med leksaker och polkakäppar.

Kalle i köket.

Beate bredvid granen. Hon har fotat alla dessa fina bilder!

Ljusen var tända.

Mormors pudel Kim var på bra humör.

Kalles pappa Bo, mamma och Karin.

Kim i soffan. Han är så himla söt!

Sedan åkte vi hem till varsin familj. Här är jag bredvid granen. Lägg märke till de gamla ljusen i olika färger som mamma fyndade på loppis! Klänningen 50-tal!

Vi såg på Kalle Anka klockan tre, som alltid.

Nötter och hyacinter.

Alla paket.

Sedan var det middag.

Vi hade det himla trevligt! Mamma och jag.

Sedan var det dags för paket! Jag fick så himla mycket fint, ska visa sen!

Paus för att se Karl Bertil Jonsson, ett måste på julen.

Den är så himla fin, om ni inte sett den, kolla på youtube, den är verkligen jättefin, en kortfilm om julen från 1975, kan det bli bättre?

Julstjärnan i toppen.

Här gråter jag nästan, det är så himla fint!

Det var den julen, och den var verkligen en av de bästa jularna någonsin, fick fira jul med Kalle och hans familj, samtidigt som jag fick fira med min familj, fick fina presenter och hade en mycket trevlig dag. Tack verkligen!

Hur var er jul?


4 kommentarer:

  1. Åh, det ser jättemysigt ut!

    Och vad lika du och din mamma var!

    SvaraRadera
  2. Det låter som att du hade en riktigt fin jul och så lik du är din mamma!
    Min jul var riktigt bra. Jag jobbade till 4 och firade sedan hos Tobias föräldrar.

    SvaraRadera
  3. Det såg supermysigt ut, verkligen! Din klänning och hela du var smokin' som alltid.

    SvaraRadera