fredag 26 november 2010

Min bästa Födelsedag

Listan fortsätter!

Jag gillar alla mina födelsedagar. De har alltid varit fina och jag har alltid fått fina presenter och massa kramar.

Men den senaste var väldigt bra. Så detta är om den.

Jag skulle fylla 21, så vi bestämde att vi skulle åka bort. Vi skulle ta tåget till Köpenhamn, som skulle ta tre timmar (Vi bodde ju i Nässjö då.) Kalle hade hittat ett bra hotell till bra pris. På morgonen åkte Kalle och köpte semlor till mig och sen vid lunch tog vi tåget. Vi kom fram till Köpenhamn och tog oss till hotellet. När vi packat upp gick vi mot ströget och kollade lite i butiker. Men det mesta stängde så vi promenerade runt lite. Då hittade vi en sushirestaurang. Där åt vi nästan alla måltider (förutom en gång då vi åt på Hard Rock Café) Det var en så fin resa och helgen därpå firades med familjen och släkten i Stockholm.

a Bientôt!




2 kommentarer:

  1. Hej Amanda! Vänta gärna med att tipsa - jag hojtar till när nya smycken ligger i shopen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Köpenhamn är en bra födelsedagsstad! Niklas fick en resa dit i 30-årspresent av mig.

    SvaraRadera