onsdag 3 november 2010

Gårdagen

Både jag och Kalle var lediga på tisdagen, så vi bestämde oss för att gå på museum. Jag har inte vart på fotografiska tidigare, så vi åkte dit på eftermiddan!

Här är jag!

Efter att ha sett alla utställningar (som var helt fantasiska, speciellt modeutställningen) satte vi oss i cafét och fikade. Vi fick så här fin utsikt!

Kalle var nöjd, han gillar fotografiska.

Jag var också nöjd, för jag älskar att gå på museum. Tyvärr blir det lite för sällan.

Såhär mörkt var det när vi var nöjda och gick hem. Nästa museum får bli National museum!

a Bientôt!


3 kommentarer:

  1. Vad roligt med museum! Jag går också på tok för sällan men uppskattar det till tusen när det väl blir av.

    SvaraRadera
  2. Angeliqa: Ja precis! Så tycker jag också!

    SvaraRadera
  3. Nordiska museet kan jag varmt rekommendera!

    SvaraRadera