torsdag 4 november 2010

Tradera november

När vi flyttade lade vi upp mycket kläder på vinden, som vi nu städat igenom lite. Där hittade vi en stor kartong med kläder som jag inte kommer använda igen. Så nu har jag 25 auktioner upplagda på Tradera. Det är en salig blandning vintage, H&M, klänningar och skor. Här är några av dem:

H&M DIVIDED-klänning jag använde jättemycket för några år sedan. Storlek 36, startbud på 50 kronor.

60-talsskor jag köpt i Bodafors. Tyvärr lite för små, storlek 38, upplagda för 90 kronor.

Vintageklänning från Vinetta. Jag älskar denna klänning, men den används inte så ofta som den borde. Storlek 36, 190 kronor.

En till vintageklänning från 60-talet. Älskar kragen! Har använt denna mycket. Storlek 34-36, upplagd för 150 kronor.

Denna är lite speciell. En riktig favorit som liksom inte används, det är en kjol som är sydd med Dior-tyg. Så himla fint tyg, det går inte att beskriva, det är stjärnmönstrat samtidigt som tyget är vävt med stjärnreliefer. Låter konstigt men är jättefint! Men jag tror inte att det är Dior-design. Det är en storlek 36-38 och ligger på 290 kronor.

Hoppas mina kläder får fina hem där de används flitigt!

a Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Synd att du är så liten, jänta! ;)

    SvaraRadera
  2. Angeliqa: Ja va kul!

    Anna: Haha jag var liten, nu är jag lite större :P

    SvaraRadera
  3. Den där HM klänningen tycker jag om. Jag kommer ihåg att jag fick låna den av dig någon gång till något tillfälle men den var en aning liten för mig med.

    Alla klänningar var jättefina!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh jag tycker extra mycket om den svart med rosatryck & den vita med körsbär på, men tyvärr har jag inga pengar att spendera:(
    Men la fint var det*

    SvaraRadera