fredag 22 oktober 2010

Utmaning!

Jag blev utmanad av fina Catrin som har fina Garderobsbutiken. Här är mina svar!

4 TV-program jag ser:

Jag ser inte så mycket på TV, men om jag gör det ser jag:

The Simpsons
Familyguy
Antikdeckarna
How I met your Mother

4 Saker jag gjort idag:

Jobbat i grupparbete
Kommit hem sent eftersom det var kortslutning mellan Nykvarn och Södertälje.
Varit sur för att jag kommit hem sent.
Gått en trevlig kvällspromenad med Kalle och blivit glad igen.

4 Saker som jag längtar efter:

Julen!
Tills vårt kök blir omgjort!
Kalles födelsedag på söndag.
Mormor i Umeå och farmor i Skokloster som inte kan komma på söndag.

4 saker på önskelistan

Klänning
Böcker
Ny vattenkokare eftersom den andra gick sönder...
Och fred på jorden så klart.

4 Saker jag avskyr

Jag har lite svårt att avsky saker, men det skulle väll vara:

Randig kaviar.
Orättvisor.
När elektronik inte fungerar...
Och när duschen spolar kallvatten på morgonen.


Det var det!

Nu utmanar jag:

Karin med de fina texterna.

Beate med de fina bilderna.

Vintagesmulor med de fina kläderna och de humoristiska texterna.

Fifi som snart ska ha en bebis.


a Bientôt!




8 kommentarer:

  1. Och jag som ÄLSKAR Kalles randiga kaviar ;-)

    SvaraRadera
  2. kul att läsa!
    Antikdeckarna är även mitt favoritprogram,särskilt nu när Elsa är med!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att läsa - kul att du antog dig utmaningen.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gila: Haha det gör min pojkvän också! Så vi har den alltid hemma...

    Glmoaur: Ja precis, hon är verkligen jättefin där! Detsamma!

    Catrin: Ja det är kul med listor! Det är klart, sånt här är så kul!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul!
    Jag ska anta utmaningen imorgon, ikväll är jag på tok för trött!

    SvaraRadera
  6. Nejmen oj! En annan är omnämnd, det var som fasiken. :) Gullig du är!

    Kul att kaviaren kvalade in bland orättvisor, du måste verkligen hata det. :D

    SvaraRadera