söndag 26 september 2010

En Söndag som blev som den skulle

Söndagen blev som jag tänkt mig, här är fyra bilder därifrån.

Efter lunch åkte jag och Kalle till Söder.

Först gick vi förbi Solna Centrum där jag köpte en grej på Åhléns. Men jag måste byta storlek, så ni får se den senare.

Vi åkte till Vintagemässan. Det var kul, det var mycket folk och det var varmt. Vi tog inga bilder därinne, men jag fick tag på en klänning jag blev mycket nöjd med. Den ska jag också visa vid ett senare tillfälle.

Sedan åkte vi till Beyond Retro som ligger ganska nära. Där köpte jag också en klänning som ni ska få se senare.

Efter det åkte jag hem till mamma och pappa som hade söndagmiddag med farmor. Konstigt när varken Beate eller Kalle är med, men det var såklart trevligt ändå.

Hoppas ni också haft en trevlig helg!

A Bientôt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar