onsdag 11 augusti 2010

Utmanad!


Jag har blivit utmanad för första gången av denna söta bloggare! Här kan du läsa hennes svar. Kul att bli utmanad, här är frågorna!

1. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?


Kramar och pussar på Kalle.

2. Vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik?

Oj, vet inte, skulle nog inte döda någon till att börja med, men Beate är bra!

3. Har du någonsin skickat ett kärleksbrev? (mejl räknas inte)

Ja, till Kalle när vi inte bodde i samma stad.

4. Vad har du som bakgrund på din dator?

En gul tapet från 70-talet.

5. Brädspel?

Othello!

6. Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist?

Svårt att säga

7. Mest älskade ägodel?

Oj, svårt att säga, antingen mitt lilla salthus jag fått av farmor, mitt nagellack som Åsa Jungnelius gjort eller mina diamantörhängen.

8. Mest lästa bok/bokserie?

Hmm... måste vara min diktbok av Wirslawa Symborska.

Jag utmanar:






A Bientôt!


2 kommentarer:

  1. Ah! Kul att du ville vara med. Roligt att läsa :)

    SvaraRadera
  2. oj! jag tackar! får ta mig an utmaningen snart!

    SvaraRadera