torsdag 12 augusti 2010

Hallen

Här är hallen före.

Här är hallen efter.

Mamma och Pappa hjälpte oss måla hela hallen i rött.

Vi blev nöjda och satte upp massa speglar och tavlor.

Passar fint den röda mönstrade mattan.

Breakfast at Tiffanys-affischen är med såklart.

Ny söt lampa jag fått av mamma.

Solglasögonen i en fin skål.

Taklampan.

Den lilla teak-termometern.

Den röda lådan ni ser i vänstra hörnet är proppskåpet som vi tagit en låda och satt över.

Kapprummet.

Nu är det bara köket kvar!

Tack så mycket för hjälpen mamma och pappa!

A Bientôt!


6 kommentarer:

  1. Otroligt fint! Jag blir alltid imponerad av människor som är så duktiga på att inreda. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Så fint!

    Jag har bara hört rykten om att monki har sålt pippi-skor men jag har aldrig sett dom själv *nyfiken*

    SvaraRadera
  3. Ivana: Åh tack så mycket!

    Catrin: Tack så mycket! Ska lägga upp en bild på dom i höst, om dom fortfarande hänger ihop...

    SvaraRadera
  4. Breakfast at Tiffanys är en av mina favoritfilmer! Fint ni har det! kram!

    SvaraRadera
  5. Åh tack! Jag gillar också den filmen jättemycket!

    SvaraRadera
  6. ja titta där är den! men visst är den bra?

    SvaraRadera