fredag 13 augusti 2010

Fredag den trettonde

Idag åkte jag och Kalle in till stan för att kolla lite. Och för att Kalle började sent.

Vi kollade på klänningar...

Och hattar. Egentligen älskar jag hattar, men har också fått för mig att jag inte passar i hatt. Det vore kul att skaffa en hatt som passar till en klänning och börja använde det lite. Som hatten i förgrunden, den passade jättefint till min klänning jag hade idag, men det blir liksom aldrig av. Nästa vintage-runda ska jag nog försöka köpa en hatt!

A Bientôt!


6 kommentarer:

  1. Ja, det skulle vara snyggt. Du passar visst i hatt.

    SvaraRadera
  2. Va kul att du tycker det! ska absolut prova inom kort!

    SvaraRadera
  3. Jag tror du skulle passa bra i hatt! Det är urtjusigt (fast jag är också dålig på att använda dem)

    SvaraRadera
  4. Åh tack! Det blir ju så, jag undrar varför?

    SvaraRadera
  5. vad man får för sig att man passar och inte passar i ska man egentligen inte bry sig om.
    tycker man att det är fint blir man fin SÅ PÅ MED EN HATT.

    SvaraRadera
  6. Joanna: Det tycker jag med, vet inte varför man har en sån konstig spärr!

    SvaraRadera