fredag 13 augusti 2010

Tacksamhet


Jag har haft den här bloggen i 5 månader ungefär. Sedan dess har jag hunnit bli van med att vara med på bild, fått många otroligt vackra kommentarer och börjat få en helt annan självkänsla. Det är så vackert att man kan få ut så otroligt mycket av att blogga. Att få höra så mycket peppande kommentarer och skaffa fina bloggvänner.

Så nu vill jag bara säga tack, för att ni läser, kommenterar och peppar. Nu kan jag knappt komma ihåg hur det är att inte ha en blogg!

A bientôt fina ni!


8 kommentarer:

  1. det känns som om du har haft din blogg mycket längre! Dina kommentarer värmer alltid ska du veta.
    puss

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag med! Va kul att du tycker det! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv. Och jag håller med. Bloggandet har verkligen öppnar för nya möjligheter.

    SvaraRadera
  4. jag hittade hit idag, finfin blogg!

    SvaraRadera
  5. Jag har träffat så många braiga människor via bloggen. Vad gjorde man innan egentligen.

    SvaraRadera
  6. Catrin: Ja verkligen!

    Emmie: Åh tack så mycket!

    Spoonful: Precis!

    SvaraRadera
  7. Oj, bara fem månader! Trodde det var längre. :) Tror din blogg kommer bli stor, du har alla de rätta komponenterna. Söt tjej, bra smak, snygga foton, fint hem. Men glöm inte bort oss som gillade dig först! ;D

    SvaraRadera
  8. Vintagesmulor: Åh tack så mycket, blir alldeles rörd av alla fina ord... Det är klart jag inte ska glömma er, utan er går det liksom inte!

    SvaraRadera