måndag 16 augusti 2010

Hello Monday

I helgen har jag mest varit med Kalle och familjen. På lördagen jobbade jag och sedan var Kalle och jag på bio och såg The Expendables. Kanske inte den bästa filmen jag sett, men man kan ju se sådana också ibland. Kul att alla kända actionskådespelare var med i en och samma film.

På söndagen skulle jag vara lite med mamma och pappa. Här är det jag tänkte ha på mig.

Men kände mig inte helt 100 så jag bytte till detta.

Nöjd med sminket.

Här är en krage jag köpte när jag och Kalle var i stan senast. Kommer passa fint till en klänning eller vanlig t-shirt. Om jag nu hade haft några såna...

Igår tänkte vi att vi skulle ha gått på Svenskt Tenns utställning Josef Frank 125 år. Men när vi kom dit var det stängt, trots att det stod på hemsidan att det skulle vara öppet. Lite besvikna åkte vi istället till Rosendals trädgård och fikade. Nu är det lite dumt att jag inte tog med kameran, (det är ju nästa alltid Kalle eller Beate som fotar) så jag har inga bilder på det, men det var väldigt fint! Man kan plocka blommor på lösvikt och ta med sig hem, som lösgodis! 30 kronor hektot! Jag och Kalle ska dit snart och då lovar jag att ta med kameran!

A Bientôt!

PS. Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget! Det värmde verkligen! DS


2 kommentarer:

  1. Vilken fräck krage, är den ny eller är det vintage?

    Fin fin blogg du har. Skall spana vidare.

    SvaraRadera
  2. Åh tack, den är vintage! Från Old Touch!

    Tack så mycket, va glad jag blir!

    SvaraRadera