tisdag 30 juli 2013

I Umeå

Efter en kort visit i Umeå fick jag med mig dessa bilder hem. 

Kim, mormors hund är en pudel som är himla glad i sin lilla trasa. Här ligger han i soffan och kikar mot hallen om någon skulle komma. Det är så kul med hundar och deras personlighet, Kim har alltid varit en speciell hund, han är lekfull och pigg, även nu när han är 11 år.

Vår hund Mira har också speciell personlighet, även om vi fortfarande håller på att lära känna henne. Hon är helt oberörd om andra hundar, om de inte ser ut ungefär som hon, då blir det roligt! Sedan är hon väldigt kelig, gillar att vara nära. Hon kan i och för sig vara väldigt reserverad mot folk hon inte känner, men hon är väldigt snäll!

Här har ni en bild på mig också! Med minimalt med smink och utsläppt hår. Det var väldigt varm i Umeå, men vi hade massa roligt att göra, så vi hann aldrig till stranden.

Vi gick en sväng på Myrorna i Umeå som jag alltid tyckt varit så bra. Här är leksaker i ett vitrinskåp, tågleksaken längst in är liknande som mitt spektakulära fynd, fast priset sköt i höjden när kartongen fanns med. Båten var också fin, helt i plåt för några hundralappar.

Jag gillar ju miniatyrer, och denna var riktigt fin, en liten röd telefon för 100 kronor. Vad jag fick med mig hem var en kjol och två scarves, det var halva priset på alla damkläder. Det får vi kika på snart!



a Bientôt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar