söndag 24 februari 2013

Ett löfte

Jag har bestämt mig för att fota varje dag vad jag har på mig. Jag är så dålig på det annars, men nu ska jag verkligen försöka! Kanske både till bloggen men också för att det är kul att se tillbaka på hur man klär sig och hur det utvecklas. 

 Såhär ser jag i alla fall ut en lördag.

 En liten 60-talsklänning med en svart kofta från Lindex. Gillar modellen med en liten volang. Skärpet är H&M. Klänningen köpte jag på Myrorna och jag gillar prickarna! Har inte så mycket prickiga klänningar...

 Sedan har jag också tagit i och har både örhängen och diadem, mina favoriter.

 Örhängena är från en liten butik i New York och diademet är ett fynd från Indiska.

 Såhär ser de ut! Körbären ser nästan riktiga ut!

Sedan tänkte jag också visa mitt smink, det visade sig vara mer än jag trodde. Det här är det sminket jag har nästan varje dag, först foundation, concealer och puder. Eftersom jag är så blek har jag färgen milk på både puder och foundation. Verktygen ser ni till vänster. Sedan har jag också min rosebud salve, istället för lypsyl. Mitt rouge är från H&M i färgen sweet rose och den lilla fyrkantiga burken från Elf är en cream eyeliner. Den är lätt att använda och det blir nästa alltid bra! Ögonskuggan är i färgen flamingo från Smashbox. Korall är en bra färg till blå ögon. Mascaran är från lancôme och den luktar lite ros av någon anledning. Sedan längst till höger ligger mina pennor, en för ögonbrynen och en vit för ögonen. Ces't tout!


a Bientôt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar