lördag 23 februari 2013

1000

Detta är mitt inlägg nummer 1000! Jag tänkte visa en ny klänning, som jag köpte på en loppis i Småland. Den är troligen 70-tal, som jag börjat tycka är spännande. Rosorna är fina och på lappen står det att den är gjord i Finland. Här ser ni också hur långt mitt hår är nu. Ska man spara ut eller klippa av allt?

Jag har haft väldigt mycket att göra nu eftersom jag haft en metodkurs, eftersom jag ska göra mitt examensarbete i vår. Men nu har jag mer tid över till att fota och pyssla!


a Bientôt!




3 kommentarer:

  1. Gud så fin klänning. Förresten är ditt hår underbart, speciellt färgen. Jag skulle inte klippa av det, men trivs du bättre i det så gör det! :)

    SvaraRadera
  2. Superfin klänning! Och spara håret :)

    SvaraRadera
  3. Lina Sundqvist: Tack så mycket! Det är så kul det där, så fort man har långt hår så vill man ha kort, och så fort man har kort vill man ha långt. :)

    Linda i Berlin: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera