måndag 8 oktober 2012

Teak, mässing och höst

Nu är hösten verkligen här! Det känns bra, för det är min favoritårstid! Loppisfynden verkar också gå i höstfärger när jag och Kalle fyndar, från vänster har jag köpt en mässingslampfot för 50:-, en teaklampfot för 35:-,  nu behövs bara två fina små skärmar, en Iittala-skål i grått som Kalle fyndade, en kopp från 60-talet som Kalle också fyndade och sockerskålen från Stavanger som är ordentligt höstig, även den Kalles fynd. Sedan fyndade jag en bärkasse på Myrorna för 30:-, den är full med löv i de bästa färgerna rosa och orange.   Nu ska jag sätta mig och pyssla för bröllopet, det börjar närma sig!


a Bientôt!




3 kommentarer:

  1. Åh jag ÄLSKAR Aaltovaserna! Superfint med grått glas =)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att ni får en fantastisk dag imorgon!
    Njut!

    SvaraRadera
  3. Åååh mässing. Och Einar Nerman skymtar jag i bakgrunden. Det bästa av tu världar.

    SvaraRadera