måndag 1 oktober 2012

Före ett bröllop

Så mycket av min tid går just nu åt till bröllopet om mindre än två veckor. Jag funderar på hur det ska bli, vad som behöver göras och hur jag vill ha allt. Då är det bra att man har vissa faktorer som är fasta. 

 Som brudtärnor. Karin min svägerska är den ena.

 Sedan är min frisyr nu klar. Det är inte denna, men det hade kunnat vara för det är en riktig favorit!

 Skorna. Köpte dessa på nätet, och de är så himla sköna att gå i! Och förhoppningsvis att dansa i också.

 Kalle. Älskar den här bilden. Kalle har även sin bestman Kalle Li, men honom har jag ingen bild på.

 Att vi ska resa iväg någonstans, helst till Prag eller Paris eller Amsterdam. Detta är Paris i mars och jag längtar!

Sedan har jag ju min andra tärna Beate! Hon fyller år idag, så grattis grattis Beate! Hoppas du fått massa uppvaktning även idag, vi firade ju dig igår!


Imorgon ska jag fixa en bild på min utstyrsel för det var himla länge sen sist!



a Bientôt!






3 kommentarer:

  1. vad pirrigt och spännande! hoppas det blir fantastiskt. eller ja, det är klart det blir :)

    SvaraRadera
  2. Med såhär fina människor, och accessoarer/frisyrer, omkring er tror jag atrt det blir rasande fint på bröllopet!

    SvaraRadera