måndag 13 februari 2012

IKEA

I helgen var jag och Kalle på IKEA. Vi är inte där så ofta, och vi valde att åka dit en fredag kväll, vi var nästan helt ensamma i hela varuhuset! Så ett tips om ni ska till IKEA: Fredag eftermiddag/kväll. 

 Vi köpte bland annat en ny skärm till vår fina 60-talslampa. Kalle valde en kopparfärgad skärm.

 Lite nya dokumentsamlare är alltid trevligt. Randigt och blått.

 Passar bra nu när vi har fixat till i arbetsrummet och rensat i bokhyllorna.

 En rosa ram till vår affisch över hela året. Perfekt, har redan använt den för att planera min påsk och en eventuell resa till en av mina favoritstäder.

Också en till lampskärm till mässingslampan. Denna föra var så sliten i tyget, sedan gillar jag denna skärm med bästa färgkombinationen orange och cerise.

a Bientôt!

2 kommentarer:

  1. Härligt poppigt med cerise och orangt samt guld. Kul att ni vågar ta ut svängarna!

    SvaraRadera
  2. Fina fynd! Jag älskar att storhandla och gå på IKEA på udda tider, typ fredag eller lördag kväll. Är så härligt med lite svängrum=)

    SvaraRadera