måndag 2 januari 2012

Rosor, Hortensia och Rosetter

Dagen idag består mest av att jag fortfarande är sjuk. Ovanpå det fick jag dessutom nackspärr häromdagen, precis som förra året vid den här tiden. Så jag visar lite detaljer jag ser häromkring. 

 En ny sjal jag vill ha vinterdagar och vårkvällar. Älskar färgen och rosmönstret.


En blå hortensia jag köpte för någon vecka sedan får pryda köket. Jag älskar verkligen hortensia och ska skaffa fler till i vår, både vita, rosa och blå och gröna. 

En klänning jag köpte, hallonröd tjock siden med rosett och spets. Älskar den! Jag är verkligen jättepepp på det nya året, fullt med inspiration och löften. Synd bara att det fick börja med lite sjukdom. Men det får jag ta igen!

a Bienôt!

3 kommentarer:

  1. Sjalen ser fantastisk ut med sina röda färger!

    SvaraRadera
  2. åh, krya på dig!

    här är länk till hotellet vi bodde på i Prag:
    http://www.hotelsax.cz/
    kan verkligen rekommendera att bo där!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig finaste, fina Amanda! Jag är också pepp på det nya året. Nu gör vi något bra av det här! <3

    SvaraRadera