onsdag 28 december 2011

Julklappar

Här kommer lite bilder på vad jag fått i julklapp. Jag hoppas att jag inte glömt nåt! 

 Jag fick en del böcker, SuperTanten fick jag av mormor, den boken önskade jag mig mest! Sedan fick jag en kokbok av farmor och tre trevliga böcker av Kalles föräldrar, bland annat kärlek på skotska som jag en gång tänkt köpa men istället köpte en bok av Murakami. Himla bra läsning att ha med på tåget!

 Denna ljuslykta fick jag av min faster, som hon själv gjort! Himla fin! Kul att få hemmagjorda saker.

 Jag fick denna klänning av Kalle. Den är lite skrynklig, men det är så det ska vara, tyget är bäckebölja, så himla fint! Älskar färgen och snittet.

 Till det fick jag även en svart tyllkjol som jag kan ha under mina klänningar. Den här är ju lite svår att ha på sig till vardags...

 Så himla fin!

 Ugglan fick Kalle av mig i julklapp, nu måste vi hitta en fin plats åt den någonstans. Sedan fick jag även en symaskin! Oj så mycket fint jag ska sy! Fick även min favoritparfym av mamma och pappa och en fin tygkasse av min faster. Sedan fick jag även en fin almanacka som inte kom med på bild, jag håller på att fylla i den just nu!

Och så till sist en fin väggtallrik av Vällingby Centrum där jag är uppväxt. Fint att den är matt, till skillnad från mina andra tallrikar som är blanka.

Fick ni något fint i julklapp?

a Bientôt!

2 kommentarer:

  1. tyll <3 och vad fint med en till tallrik till samlingen.

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha haft en fantastisk jul. Gott nytt år!

    SvaraRadera