tisdag 27 december 2011

Julen 2011

God fortsättning! Nu är jag tillbaka på Internet, efter ett litet uppehåll. Här är min jul i massa fina bilder som bästa syster Beate har tagit! Vi skulle fira jul på två ställen, först hos mig och Kalle till lunch med min familj och Kalles familj, sedan skulle min familj till kusinerna i Upplands Väsby. 

 Jag hade köpt en så rolig grej på Glitter, som gjorde att jag kunde göra en sån här. Nu vill jag ha knut varje dag! Ska visa hur man gör sen!

 Vi fick en Aladdin som vi öppnade. Jag i min bästa röda klänning.

 Kalle och David var med. Jag och Kalle firade ett år som förlovade, det var fint. David är Beates kille som skulle fira jul med oss.

 Tända ljus.

 Granen var pigg och fin!

 Jag framför granen.

 Sen blev det lunch! Jag gillar dopp i grytan. Och rödkål. Och julmust såklart!

 Pappa och jag.

 Fina mamma och pappa.

 Sen blev det fika, jag och mamma i varsin fåtölj.

 David och Kalles pappa Bosse.

 Sedan lagom till Kalle Anka åkte vi till kusinerna. Min kusin Jens. Kusin Tom kom inte med på någon bild. Toms flickvän sitter i bakgrunden.

 Sedan blev det julklappsöppning! Jag fick massa fina saker, en symaskin, böcker och en klänning bland annat. Men det ska jag visa en annan dag.

Och det var den julen! Hoppas ni också haft en fin jul!

a Bientôt!

3 kommentarer:

  1. What a lovely Christmas! I read an article about how popular Donald Duck is during Christmas in Sweden - it must be true :) I also love your hair and dress! x

    SvaraRadera
  2. Det är en fröjd att vara här. Vill bara säga det.

    SvaraRadera
  3. Jag ÄLSKAR din klänning!
    Du är så himla fin!

    SvaraRadera