onsdag 5 oktober 2011

Ur en iPhone

 Jag har skaffat hipstamatic, en app till mobilen som tar fina bilder. Jag gillar den, och använder mobilkameran mer än någonsin. Tänkte att vi kunde titta på vad som finns i min mobil!

 Prins Eugens Waldermars udde. Så himla fint! Var där med mamma och pappa och det var trevligt.

 Prins Eugen Waldemars udde, annan vinkel. Tänk att bo här!

 Framsidan till museet. Så fint med växter på fasaden! Vi såg Lars Wallins utställning, han var även där och signerade böcker, himla spännande! Vi åt lunch där också i restaurangen, prisvärt!

 En utsikt i Råsunda.

 Råsunda filmstad som är den finaste bion jag vet! Går alltid dit om jag kan, vill att de ska finnas kvar så länge som möjligt! Vid detta tillfälle såg vi Niceville. Så himla bra film!

 Min väg jag tar varje morgon till pendeltåget. Som en liten dunge!

 Sundbyberg och en fin mur med vildvin. Bästa höstväxten!

 En svan i Råstasjön vi såg på en promenad.

 En fin bukett. Älskar blommor!

En fin IKEA-reklam, vet inte om det syns så bra, men tapeterna och sängkläderna, de vill jag ha ju! Så himla fina!

a Bientôt!

4 kommentarer:

  1. Jag tar jämt bilder med min iPhone och fixar till dem med olika appar, det är så kul!

    Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Cool app! Fina bilder.
    Allt blir lite blåaktigt, ingår det i appen? Jag har själv en htc desire, har frestats att köpa iphonen av ett antal människor. Men jag lyckas alltid hålla mig därifrån eftersom jag tycker kameran i min telefon är så grymt överlägsen. Sen vill jag ju inte ha det som alla andra har heller, men det är bara en sån där fånig princip som man egentligen skäms för.
    Sovrummet i ikeareklamen ser lite ut som vårt sovrum, fast ändå inte. Jag gillar den stilen :)

    SvaraRadera
  3. å prins eugen, jag åkte förbi där med båt en gång när jag var liten och tänkte att det var mitt drömhus. ett bra tag efter det satt jag och ritade teckningar på drömhus baserat på det :)

    SvaraRadera
  4. Instämmer om Råsunda SF biograf. Bäst! Prata med en av de äldre biografisterna i kassan. Han kan massor om Sthlms biosalonger tillbaka i tiden. Dessutom visar de nya filmer där en vecka innan de kommer inne i stan...:) och nära hem också...kan de bli bättre.

    SvaraRadera