torsdag 6 oktober 2011

Att Handla

Det finns saker man köper varje månad som man kanske inte ger så mycket uppmärksamhet, som mest är förbrukningsvaror, som man kanske inte har så mycket att skriva om. Här är tre köp som jag gillar denna månad som kanske annars inte fått så mycket uppmärksamhet! 

 Kalle hade köpt två James Bond-böcker som kom på posten idag. Han älskar filmerna, men har inte läst böckerna, så nu ska vi se om dom är bra! Återkommer om det!

 Tre par strumpbyxor som jag brukar köpa på Twilfit varje år. Helst ett par svarta och sen två färger till det. Förra året var det brun och grön och svart om jag inte minns fel. De håller fortfarande men nu fick dessa följa med hem. Ett par mörkblå, ett par rosa och ett par svarta. Blanka och fina och håller värmen i vinter.

Jag skriver ju inte så mycket om mina underkläder, utom att jag gillar underklänningar, men när jag var på Twilfit hittade jag denna BH. En BH måste sitta snyggt, vara rätt storlek och helst vara fin. Det var den här så den fick följa med hem. Älskar modellen och den ska visst komma i säsongs-färger, vilket är himla bra! 299:- var ett överkomligt pris tycker jag!

a Bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar