lördag 1 oktober 2011

Grattis min finaste Syster!

Idag fyller min finaste syster Beate år. Hon fyller 21 år, men hon känns äldre än dessa år. Kanske för att hon åkt till Japan helt ensam och fotade. Eller för att hon går sin egen väg, även om folk säger emot. Eller för att hon är Beate, envis och himla bra. Här är massa bilder på henne, jag önskar att jag kunde vara hos henne idag, när hon fyller år och flyttar till sin första lägenhet med sin kille. Kram på dig Beate! 

 Beate med sin Tokyobilder. Hon var himla glad den här dagen, när hela familjen kommit till Hudiksvall för att titta på hennes bilder.

 När vi var på café i Vaxholm. Det här är en av de bästa bilderna på henne tycker jag!

 En promenad på Söder i somras. Det var en himla bra sommar, när hon var hemma och man kunde ses var och varannan dag.

 En bild på oss. Vet inte hur gamla vi är här, kanske jag var 16 och hon 14.

 Beate i Vällingby när vi skulle fota hösten.

 En bild hon själv tagit tror jag.

Och en bild när hon ska vara Che Guevara, en bild Kalle tog till en uppgift när han läste foto. Också en himla bra bild på henne!

Grattis på Födelsedagen Beate! När du kommer hem går vi på teater tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Må bare si at jeg digger outfiten til hun med solbrillene og sjalet.

    SvaraRadera
  2. naw tack söta syster! jag ska försöka komma hem så fort jag kan! puss <3

    SvaraRadera