söndag 2 oktober 2011

En vanlig Lördag

Helgen har bjudit på himla fint väder! Idag jobbar jag, som igår, och när jag kommer hem ska jag plugga som en tok och så hoppas jag kunna fota lite fynd att visa er! 

 Denna utstyrsel hade jag igår när jag jobbade och tyckte att den fina vädret behövde firas. Vem säger att man inte kan ha finklänning i vardagen?

 Den är köpt på Tradera för något år sedan, 50-tal, hemmasydd och en riktig favorit, måste ha den oftare! Älskar färgerna lila,blå och grön tillsammans på vit bakgrund!

Också jag i närbild. Hoppas ni har en fin helg!

a Bientôt!

4 kommentarer:

  1. Åh vilken fin! Tradera när det är som bäst:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tycker det är självklart att ha finklänning till vardags. :) Du ser jättesöt ut!

    SvaraRadera
  3. Underbar klänning! Du är fin du!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den klänningen är verkligen verkligen fin.

    SvaraRadera