torsdag 13 januari 2011

Ringarna

Vi hämtade som sagt våra ringar igår.

Kalles är en slät vitguldring, 5 mm bred. (Kalle pluggar så jag fick fota en snabb bild)

Och här är min, en solitär i vitt guld. Den är gjord för att passa till en till ring, kanske en slät som Kalles, eller en alliansring, vi får se.

Jag har sneglat på den sen jag fick den på fingret, jag är så himla nöjd! Den är precis som jag ville ha den, passar tillsammans med mina andra smycken och klockor, utan att försvinna i mängden. 90 % av alla mina smycken är silver, de resterade 10 % är antingen guld, guldfärgat eller plast, så jag tyckte vitguld passade bäst, även om jag tycker är rödguld också är fruktansvärt fint!

Psst, om du klickar på bilderna blir dom större!

a Bientôt!


7 kommentarer:

  1. Angeliqa: Åh tack så mycket, jag är jättenöjd!

    SvaraRadera
  2. Ja, den var riktigt fin! Sällan man ser den typen av ring numera. Alla tjejer har nästan släta med sten/ar.

    SvaraRadera
  3. Din ring är verkligen jättefin, nöjd förstår jag att du är :)

    SvaraRadera
  4. Är också nyförlovad och surfar nu runt som en galning för att hitta rätt ring. Klurigare än man tror och ännu klurigare om man som jag inte använder så mycket smycken i allmänhet. Fin var din hursomhelst!

    SvaraRadera
  5. Fashity: Åh tack så mycket! Det har jag också märkt!

    Hallonsemla: Åh tack så mycket!

    Fifi: Åh tack snälla du!

    Rebecka: Åh grattis! Va kul! Det är verkligen jättesvårt, vi köpte våra på guldfynd, men det finns så oerhört mycket annat fint! Tack så mycket!

    SvaraRadera