onsdag 26 januari 2011

Himmelsblå

Jag har sällan byxor. Mest för att jag inte har så mycket byxor men också för att jag trivs bäst i klänning eller kjol. Men idag har jag mina svarta favoritbyxor med hög midja, smala ben och inga fickor och dragkedja i sidan.

Till det har jag min nya kofta som är från H&M. Den är himmelsblå och väldigt mjuk. C'est bon!

Till det har jag en t-shirt från Minimarket jag fick av Kalle när jag fyllde 18. Den används inte så ofta, jag är lite rädd om den, men idag fick den följa med ut!

a Bientôt!


5 kommentarer:

  1. Roligt att du har ett par favoritbyxor! Själv använder jag byxor på jobbet jämt nu för tiden, det är praktiskt men obekvämt.

    SvaraRadera
  2. den där koftan var ju alldeles fantastiskt fin, förtjusande färg!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen minimarketteen, förstår att du är rädd om den.

    SvaraRadera