torsdag 27 januari 2011

Facebook

Såg att vissa bloggare hade lagt upp bilder från sitt Facebookalbum. Här är några bilder jag gillar från mitt album!

Den här bilden tog vi i Nässjö, och jag gillar den väldigt mycket! Kalle hade precis börjat på Viebäck för att bli fotograf och ville prova att fota lite!

Här är jag i studion på Viebäck, också en av de första fotograferingarna vi gjorde.

Den här tog min syster Beate på mig och Kalle när vi är ute och går med Tess där mina föräldrar bor. Vi var tyvärr tvungna att avliva Tess förra hösten. Det gör fortfarande ont.

Här är jag på studenten. En av de bästa dagarna.

Och så den här! Jag lade upp den här på Facebook för att berätta för alla att vi förlovat oss. Så det här är vår förlovningsbild. Vi tog många bilder då, men det här är den enda jag är nöjd med. Så kan det bli ibland!

a Bientôt!


3 kommentarer:

  1. Underbar klänning, den på översta bilden! Ja, bilden var väldigt fint över huvud taget.

    Kul att ha ett plagg som är så personligt. Jag hörde en dam på radio igår som fortfarande använde sin militäranorak som hon hade haft på 60-talet och då var högsta modsmode. Kanske kör du hårt med din halsduk om 50 år? haha.

    SvaraRadera
  2. Gillar när man har sin egen stil och struntar i vad som är "inne". You go girl!

    SvaraRadera
  3. vad fina ni är tillsammans, grattis :)

    SvaraRadera