onsdag 29 december 2010

Julklapparna

Jag måste ju visa vad jag fick i julklapp! Här är ett urval av vad jag fick av alla.

En fin dörrmatta av Kalles föräldrar.

Diadem av syster Beate, smink, bok och Mad Men säsong 3 av mamma och pappa.

Tofflor av mormor. Jag fick även sylt av henne.

En resväska av mamma och pappa. En jättebra present, jag lånar deras hela tiden!

Av Kalle fick jag en klänning, kan ni tänka er, den passade och var precis vad jag ville ha eftersom jag kollat på den förut, men tyckte den var lite dyr... Jag håller just nu på att laga lite småsaker på den så ni får se den när den är klar.

Sedan fick jag även en fin julklapp av Catrin, en sjal i finaste blommiga tyget! Tack så mycket!

Tack för alla fina saker! Vad fick ni i julklapp?


a Bientôt!



5 kommentarer:

  1. Oh, fick också säsong tre, perfekt julklapp som jag kan kolla på nu när jag är sjuk.

    SvaraRadera
  2. Anna: Det är det verkligen! Åh krya på dig, verkar vara många som är sjuka nu!

    SvaraRadera
  3. Vilka perfekta julklappar du fick! Säsong tre skulle jag behöva införskaffa och jag ser fram emot att få se din julklappsklänning!

    SvaraRadera
  4. Angeliqa: Tack, är himla nöjd! Absolut, den är nog klar nästa vecka hoppas jag!

    SvaraRadera
  5. fick också den där fina sjalen hihi.

    SvaraRadera