tisdag 9 november 2010

Presentera mig själv

Jag har hoppat på den här utmaningen, och börjar idag med att presentera mig själv.

Mitt namn är Amanda och jag bloggar som Fröken Pimpinell. Jag är 21 år gammal, fyller år i januari och bor i Vasalund. Jag bor tillsammans med Kalle som är fin.

Jag pluggar en linje på MDH som heter Rumslig Gestaltning, Informationsdesign. Jag pendlar varje dag men trivs ganska bra med det. Innan har jag även pluggat Produktutveckling med Möbeldesign i Nässjö. Jag extrajobbar i färgbutik på helgerna.

Mina intressen skulle kunna sammanfattas som blommiga klänningar, skönhet i vardagen, matlagning, 50-talsinredning, designhistoria, arkitektur, musik och miljö. Och familj och vänner såklart.

a Bientôt!

3 kommentarer:

  1. Härligt med en presentation! Jag tycker idén till utmaningen är så fin så jag hoppar nog också på den :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror banne mig att jag hoppar på jag med!

    SvaraRadera
  3. Älskar att alla hoppar på tåget!

    SvaraRadera