måndag 8 november 2010

FlowerPot

Idag åkte jag till Hjorthagen för att gå på Myrorna. Redan innanför dörren hittade jag den vita krukan. De andra två köpte jag i Nässjö, så det är kul att hitta en till som passar. När jag stod i affären trodde jag att den vita var lika stor som den bruna, men så fel jag hade. Jag vet inte hur gamla de är, men den vita kostade 85 kronor, den bruna 35 kronor och den gröna 25 kronor.

Ormbunken (som tidigare bott i den bruna) fick flytta in i den vita.

Den bruna och gröna fick stå tillsammans på blombordet i vardagsrummet.

Jag avslutar med en bild jag råkade ta när jag skulle in i arbetsrummet.

a Bientôt!


2 kommentarer:

  1. Härligt med "nya" krukor. Jag kikar också efter ett par på loppis men jag har inte hittat några som passar hos oss ännu. Förresten älskar jag ditt blombord.

    SvaraRadera
  2. Nice. Åker då och då till Hjorthagen och letar fynd efter jobbet. Jobbar ganska nära där.

    SvaraRadera