fredag 1 oktober 2010

Om att sakna en Syster

Idag fyller min fina syster 20 år. Så här är ett inlägg om Beate.

Bilden är från när hon, jag och pappa var i New York i februari. Det är en av de bästa resorna jag varit på, den var helt fantastisk och jag tror att för Beate var den ännu större för vi såg en utställning med Tim Burton, hennes absoluta favorit.

Hon är bra på att fota, alla bilder hon tar är helt otroliga, hon fångar ögonblicken så himla fint. Hon gillar elefanter för de är så fina. Hon gillar att baka, och hon gör världens bästa chokladkaka. Hon älskar film och bio. Hon sparar alla biljetter i en burk. Någon dag ska hon göra ett album av dom. Hon är väldigt lik mig, men också väldigt olik. Nu bor hon i Hudiksvall där hon pluggar foto och jag saknar henne varje dag. Men ikväll kommer hon hem och stannar hela helgen!

Här är hennes egen blogg om ni vill kolla in den och här är ett gammalt inlägg jag gjorde om henne.

Grattis Beate på din 20-årsdag! Hoppas du är glad idag och att du snart flyttar hem igen!

Ja Ne


3 kommentarer:

  1. naaaw ;___; jag saknar dig så! det ska bli skönt att komma till stockholm under en helg :DDD tack så mycket <3 älskar dig

    SvaraRadera
  2. Randiga Tråden: Ja det är det verkligen!

    Beate: Jaa! Va kul det ska bli!

    SvaraRadera