söndag 24 oktober 2010

Kalle min Kalle idag är det din dag

Idag fyller Kalle min Kalle år. Min fina Kalle som älskar alla sina konstiga kameror i olika storlekar och former. Som gillar att kolla på loppisar med mig även fast jag vet att han tycker att det är lite tråkigt. Som gillar all mat jag lagar och som pussar mig på handen när vi ser på TV. Som får mig att skratta så mycket att jag får ont i hela kroppen. Som hjälpte mig att börja blogga för han visste att jag skulle gilla det. Som fotar mig och alltid säger att jag är fin, även om jag säger emot. Som köper fina saker till mig när han är utomlands och jag är kvar hemma. Som är bäst på att slå in paket och på att rita fina kort till mig. Som jag ringer till på lunchen för att kolla vad han gör och om vi kan handla mat när vi slutat. Som vet hur jag känner även om jag inte säger det. Som är bäst på att spela TV-spel förutom Guitar Hero för det är jag bättre på. Som låter mig kapa hans Spotify Premium och låter mig spela all musik under en hel kväll. Grattis Kalle! Nu fyller du 21 år och jag älskar dig himlans mycket! Fortsätt förgylla vår vardag! Det är du bäst på!

Puss

PS. Hoppas du gillade kameran! DS


4 kommentarer:

  1. Grattis till honom! Fint skrivet av dig också.

    SvaraRadera
  2. Grattis Kalle! En Kalles randiga vore kanske på sin plats ;-)

    SvaraRadera
  3. Angeliqa: Åh tack så mycket! Nu blir Kalle glad!

    Gila: Haha aa precis!

    SvaraRadera