torsdag 23 september 2010

Onsdagen

Igår var jag ledig och tog bussen till Odenplan. Där gick jag in på stadsbiblioteket och lånade böcker. Jag älskar bibliotek. Speciellt stadsbiblioteket. All inredning är så himla fin och den stora hallen är helt otrolig. Asplund kunde han.

Såhär såg jag ut.

Jag blev nöjd med frisyren och hade på mig mjuka randiga tröja.

Och ett halsband jag återupptäckt, mitt pilgrimhalsband som jag köpte andra sommaren jag sommarjobbade. Jag köpte även ett annat pilgrimhalsband och en kjol på Emmaus som är så himla fin att jag inte vill göra mig av med den, även om den är lite liten.

Vad gör ni idag?




6 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar också stadsbiblioteket och jag har svårt att åka dit utan att komma därifrån med en hög böcker som jag kommer lämna tillbaka försent.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också bibliotek. Jag drömde alltid om att bli bibliotekarie när jag var yngre, så att jag alltid skulle ha tillgång till böcker.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag ska också in till Odenplan alldeles strax. Riktigt grym frisyr du fixat till!

    SvaraRadera
  4. bara Lova: Åh verkligen! Blev alldeles pirrig, det är så länge sen jag var på bibliotek!

    Angeliqa: Jag drömmer fortfarande om det ibland!

    Vintagesmulor: Åh tack så mycket!

    SvaraRadera
  5. cute! i always get so lady when it comes to buying accessories:/ & putting them on ahhhh

    SvaraRadera