torsdag 30 september 2010

Om Amanda

Hej jag heter: Amanda
Jag är: 21 år
Jag jobbar med: Studerar just nu Rumslig Gestaltning vid MDH. Annars jobbar jag extra i färgaffär.
Min längd är: 173 cm
Min ögonfärg är: Blå

Min favoriträtt genom tiderna är: Cannelloni.
Just nu är jag sugen på: Sushi och hallon
Mitt favoritgodis är: Hallon, choklad, ostkrokar (inte tillsammans)

Jag föddes i: Bromma
Växte upp i: Alunda, Vällingby, Hässelby
Bor nu i: Solna

Utbildningar jag läst: Arkitektur med samhällsbyggnad teknisk inriktning på gymnasiet samt Produktutveckling med möbeldesign.

Jag gillar särskilt att: Pyssla, sjunga, hitta fina klänningar på loppisar, inreda och laga mat.
När jag ska pigga upp mig själv lyssnar jag på: Den musik jag gillar just då. Just nu är det detta.

Det här skulle jag vilja slippa göra om: Bo i Nässjö själv en december 2008.
Det här skulle jag vilja göra ännu mer: Rita och måla! Åka på utflykter till Skansen och fota hus.

Jag hittade listan hos Joanna. Himla fin!



3 kommentarer:

  1. Jag älskar listor - både att läsa & skriva.

    och tack! Ja jag märkte själv att rött & grönt är en fin kombo!

    SvaraRadera
  2. kul läsning! listor är kul!:)

    SvaraRadera
  3. Catrin: Ja jag med!

    Emmie: Tack så mycket!

    SvaraRadera