onsdag 29 september 2010

Mulig

Såhär ser det nu ut i sovrumsfönstret. Snäckor från olika ställen. Stora ramen har en bild med vår gamla hund Tess. Hon var finast. Vi var tvungna att avliva henne förra hösten och jag saknar henne fortfarande. Det är en saknad jag aldrig tror försvinner. Den lilla bilden är på mig när jag var väldigt liten. Cobratelefonen är den enda fasta telefonen vi har. Spargrisen bakom den är från Monki.

Mitt sminkbord. Det stora halsbandet kommer från H&M. Det stora nagellacket är ett av mina bästa köp, det är konstglas av Åsa Jungnelius, min favorit.

Jag och Kalle var på IKEA i tisdags och köpte då förutom lite vita galgar, blockljus och ljusslingan i detta inlägg en klädställning som Kalle hänger sina kläder i. Fast här är mina klänningar ute på balkongen och vädrar.

Den heter Mulig och kostade 89 kronor. Himla fin tycker jag!

Sedan måste jag visa den här disktrasan jag köpte för ett tag sen. Den ser ut som en gammal godispåse, så himla fin!

a Bientôt!


2 kommentarer: