fredag 17 september 2010

Mamma

Idag fyller världens bästa mamma år, 17 september. Dina födelsedagar brukar vara någon månad efter att skolan och jobben börjat, så alla har mycket att göra. Men att fira dig hinner vi alltid med.

Du brukar aldrig önska dig något men vi köper alltid något ändå, i år är inte Beate hemma men vi har ändå köpt något som du kommer få ikväll. För du är alltid bäst på att hitta presenter till folk, så då måste ju du också få något fint som du inte visste att du ville ha. Vi brukar fira dina födelsedagar med middagar med släkt och vänner och det brukar alltid vara väldigt trevligt.

Vi är väldigt lika du och jag, vissa tycker till utseendet, men det tycker inte vi. Du har lärt mig allt jag kan om inredning, böcker och hur viktigt det är träna och äta rätt.

Grattis på din bemärkelsedag, hoppas du får en fin dag!


Kalles Vernissage

Din och Pappas lysning.

På café i Gränna i våras.

Nu när jag kollar igenom bilderna ser jag att du inte är med ensam på någon bild, det ska vi ändra på!

Kramar


4 kommentarer:

  1. Åhå grattis mamma! Kuligt med kalas & önnu kuligare med mammor!

    SvaraRadera
  2. Catrin: Åh det ska jag hälsa henne! Det tycker jag med!

    SvaraRadera
  3. Glamour: åh det blir hon glad att höra!

    SvaraRadera