torsdag 16 september 2010

Back in the 2007

Jag och Kalle hittade lite gamla bilder jag var tvungen att visa! Bilderna är från mellan 2006- 2008. Vi kikar!

Här hade jag varit hårmodell för första gången och hade helt vitt hår. Det var snyggt men jobbigt att få till. Den där tröjan kommer jag ihåg.

Här använde jag fortfarande en del jeans.

Samma kväll som hårvisningen. Jag var jättenöjd men visste inte hur frisyren skulle bete sig morgonen därpå.

Här hade jag min långa page som jag hade innan hårvisningen.

En suddig bild på mig när kollade på när teatergruppen i skolan repeterade en midsommarnattsdröm. Jag var klädansvarig och det var så kul.

Här höll vi på med att bygga saker till teatern. Jag vart också ansvarig för rekvisita och det var också jättekul. Sedan skötte jag ljuset också. Frisyren och klänningen är några favoriter jag inte längre har kvar.

En fin klänning jag provade på Old Touch men inte köpte. Det ångrar jag nu.

En av mina finaste outfits. Älskar den där röda kappan. Sålde den på Tradera i våras. Den där väskan borde jag använda lite.

a Bientôt!



4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du visar. Är byxor också sällsynt på dina ben?

    SvaraRadera
  2. Catrin: Åh tack så mycket! Det är mycket sällsynt! Har det om jag måste eller om jag känner för det.

    SvaraRadera
  3. Åh älskar den där frisyren när det liksom är lugg hela vägen runt om! Den är jag lite sugen på men vet inte om jag törs!

    SvaraRadera
  4. Anna Ileby: Åh jag gillar också den, börjar fundera på att skaffa tillbaka men är rädd att jag ska ångra mig... Har ju sparat ut det en liten bit nu...

    SvaraRadera