fredag 24 september 2010

Den faktiska Fredagen

Fredagen jag skrev om i förra inlägget blev liksom inte som jag tänkt mig. När vi var klara med att fota skulle jag ta ett tidigare tåg hem. Tänk vad skönt. Men så blev det lite sent. Först en kvart innan tåget kom, det kan jag leva med, men sen när det väl kom var det ett tekniskt fel så vi kom till sist iväg och efter två timmar var jag vid centralen. Där var det panik för att alla tåg var sena. Jag fick ta blå linjen hem och ringde Kalle som kom och mötte mig vid stationen istället. Han bjöd mig på middag på Rooster i Solna Centrum och sen såg vi film hela kvällen. Inte som vi tänkt, men väldigt trevligt.

Hoppas ni får en fin fredag!

A Bientôt!


3 kommentarer:

  1. Åhå men det verkade bli trevligt ändå. Bra!

    Spännande med loppisfynd. Nyfiiiken!

    SvaraRadera
  2. det kan vara ytterst irriterande när planer stupar pga tåg.
    men det lät som att ni lyckades styra upp den skapligt ändå.

    ps.
    mkt fin kamera!

    SvaraRadera
  3. Catrin: Ja det blev ju det!

    Ja det var några riktiga guldkorn, ska fota så fort jag kan!

    Joanna: Ja verkligen, man är ju så maktlös! Det blev ju det! Åh tack så mycket!

    SvaraRadera