måndag 20 september 2010

Bubbla

Lite bilder Kalle tog på mig när jag blåser bubblor på balkongen.

Här är dessutom den nya klänningen.

Petroleumblå, rosa och småblommig.

Jag är väldigt förtjust i dessa såpbubblor, de kommer från Lagerhaus och brukar stå i bokhyllan.

PS. Jag vet inte hur jag ska skriva om valet. Jag vrider och vänder på orden men det blir inte bra. I min bröstkorg bor en oro och i min mage bor en klump. Att säga att jag är besviken är en underdrift. Och jag har inte så mycket mer att skriva om valet än så. DS


4 kommentarer:

  1. bubblor är fint på den sorglig dag som denna, lite glädje behövs för att väga upp.
    jag har vart helt tom idag.

    SvaraRadera
  2. Åh, härligt att få se lite fina och glada bilder, det behövde jag mitt i alla besvikelse!

    SvaraRadera