lördag 4 september 2010

Berså och SAS

Det är kul att visa bilder från lägenheten när jag skaffat något nytt, men nu är det Mamma och Pappa som har massa nytt i sitt radhus som jag tänkte visa!

Mamma och Pappa byggde ju om sitt badrum i början av sommaren. Här är de finaste knopparna i världen!

Vitt och svart. Innan var det brunt och beige... De är jättenöjda nu!

Mamma hade köpt massa Berså-delar som hon är väldigt nöjd med! Finast är uppläggningsfaten.

De har även köpt nya korgmöbler till biblioteket där det förr stod två laminofåtöljer och sedan min gröna soffa. Men eftersom vi har den nu var de tvungna att hitta något annat. Hon ska sy dynor till dom i SvenskTenn-tyg. IKEA PS Pendel är också ny.

Nytt stilleben. Mamma gillar grönt och vitt.

Sist måste jag visa vad Pappa har fått på jobbet. Han har varit anställt på SAS nu i 25 år i år, och då får man slipsnål, en lunch och lite annat. Den är så oerhört fin tycker jag, med tre små briljanter och tre fina flaggor. Grattis Pappa!

A Bientôt!


1 kommentar:

  1. Så mycket fint!
    Jag gillar speciellt delarna från Berså och PS-pendeln!

    SvaraRadera