söndag 1 augusti 2010

Hej Kalle

Hur har du det hemma i Stockholm? Vi har det bra, imorgon åker vi hem och vi har hunnit med massa fint, åkt på loppisar, träffat en massa snälla släktingar, hälsat på morfar. Jag har köpt en fin present till dig och jag tror att du kommer gilla den. Nu på hemvägen ska vi åka förbi en fin loppis jag hört mycket om, den inte har stängt så klart, är det något speciellt vi behöver?

Idag har vi varit sambos i ett och ett halvt år. Lite synd att jag inte är hemma... Jag hade tänkt rita ett kort och skicka, men det levereras ju ingen post på söndagar, så du får ett sånt här inlägg istället.

Nu när jag kommer hem tänkte jag att vi skulle gå på bio, eller kanske museum? Jag har saknat dig oerhört mycket! Hoppas du har det bra och inte glömmer vattna mina blommor.

Puss & Kram & Puss

Din Amanda

3 kommentarer:

  1. Ooo va trevligt:D Är det idag de;P hmm.. en kamera kanske vi behöver? Ja saknar dig med din lilla pirat:) hoppas allt går bra på hemvägen så syns vi imorn:D

    SvaraRadera