måndag 26 juli 2010

String

När ni ser det här inlägget är jag på väg till Umeå för att hälsa på mormor och lite andra släktingar. Under tiden får ni se vad jag och Kalle hittade på igår.

Igår vaknade vi tidigt och gjorde oss i ordning.

Jag tog på mig min kjol från Monki och min H&M-blus.

Och satte upp håret med en blomma.

För att sedan ta pendeltåget in till Söder. Här är Kalle i sin nya tröja.

Vi hade tänkt gå på stan lite och kolla. Och se hur snabbt det gick att åka tåg in till centralen. Ca 10 minuter.

Vi kollade i lite affärer, bland annat en ny som öppnat istället för Påkläderiet. Den nya affären var trevlig, fina teaksaker och massa fint porslin. Men mina fynd är från Beyond Retro. Ska lägga upp bilder på dom så fort jag kan!

Efter att ha sprungit runt på söder en stund fikade vi på café String.

Det var trevligt! Återkommer så fort jag fått tag på internet!

A Bientôt!




4 kommentarer:

  1. Sv: Ja jag får kanske låna den en stund :)

    Vad spännande med klädfynd, jag är nyfiken!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Ha de så bra i vackra Umeå!

    SvaraRadera
  3. Härlig dag ni verkat haft! Förstår att ni bor i Solna...ett second hand tips är Kupan på Råsundavägen ,vid t-bana Näckrosen....

    SvaraRadera
  4. Åh tack så mycket allihopa! Ni är så snälla!

    Gila:tack för tipset! Det ska jag kolla in!

    SvaraRadera