torsdag 29 juli 2010

Bilder från en Resa

Vi har varit i Skellefteå hos släktingar vi nyligen bekantat oss med på min mammas sida.


Vi åkte till havet.

Vi såg en liten sjömanskyrka. Bjuröklubb kapell.


Jag hade på mig detta.

Bjuröklubb fyr. Den var fin.

Ett ensamt träd.

Beate med Lipton, en amstaff.

Jag med Belinda, en bedlington terrier.

Vi åt god mat.

Gjorde pärlhalsband.

Tittade på stora båtar.

Åkte till väldigt bra loppisar.

Och åkte tillbaka till Umeå.
Tack så mycket för denna gång, hoppas vi ses snart igen!
A Bientôt!




2 kommentarer:

  1. Härliga norrlandsbilder!
    jag vet inte om jag har sagt det men jag är ju ursprungligen från Umeå.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Jaha va kul! Min mamma kommer därifrån, så jag har en del släkt här! Det är en så himla fin stad!

    SvaraRadera