tisdag 13 juli 2010

Gästinlägg

Hej hopp! Idag är det Kalle som bloggar! Jag tänkte visa vad jag pysslar med.
Jag har precis avslutat en utbildning som fotograf. Ni har säker sett några bilder jag tagit redan. Jag brukar hjälpa till med bilderna till Amandas blogg. När jag fotar för mig själv blir bilderna dock lita annorlunda, dessa bilder jag tänkte visa nu är ett utdrag ur mitt reportage från Norge tidigare i år.
Tryck gärna på bilderna om ni vill se dem större.

Är ni sugna på att se fler bilder kolla in min blogg här:

Ser fram emot att få göra fler och längre inlägg här i framtiden.

Tack för mig!



















5 kommentarer:

  1. Hej Kalle! Vad kul att få kika på bilder som du tagit. Jag tycker om stilen på dina bilder, för det räcker liksom inte med att bara kolla snabbt, det finns så mkt att upptäcka i dom. Kul! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Fan vad snygga bilder! Vad vill du jobba som för slags fotograf? Reklam eller journalistik eller porträtt eller nåt annat?

    SvaraRadera
  3. Hej va kul att ni gillade dem:D Ja vet inte riktigt hur jag ska gå vidare men det lutar åt att göra lite reportage och lifestyle inriktade jobb när jag får tid. Ska ta lite tag nu till hösten å ragga lite jobb.

    SvaraRadera