tisdag 8 juni 2010

Monki, Dior och jag

Idag var jag, Beate och Kalle i stan. Vi gick på NK.

Jag och Beate hade fått presentkort där så vi var tvungna att kolla runt lite. Jag hade min vintage-klänning, min Monki kofta och min Dior-parfym Diorissimo.

Hej!

Jag gillar NK, det finna många fina saker att titta på!

Jag hittade till slut två fina saker jag köpte, ska visa sen!

Sen åkte vi till min absoluta favoritaffär i hela Stockholm, Old Touch på Upplandsgatan.

Vi var där länge och tittade på alla fina saker. Som vanligt tröttnade jag sist av alla, hade kunnat vara där en timme till!

Kalle gillar också Old Touch.

Jag provade klänningar, men köpte ingen. Jag ångrar mig lite nu...

Så om ni har vägarna förbi Upplandsgatan ska ni absolut kolla in Old Touch!

A Bientôt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar