onsdag 19 maj 2010

Stockholm

Det jag handlade i Stockholm blev en stråhatt, en bikini, tre affischer, lite hårprylar och sen hittade jag lite saker jag fick låna av Beate. Hon har massa fina saker och hinner inte använda allt, så jag lånar lite.

Här är bikinin, blå med rosa prickar. Från H&M.

Här är det jag fick låna av Beate. Massa bobbypins, halsband och en klocka pappa fick i examenspresent. Jag ska lämna in den så att den får nya batterier och allt. Den lille börsen i rött är en favorit, den har jag mina smycken i när jag reser. Den är fin tycker jag.


Ett halsband jag fick låna av Beate, fint!

Här är de hårprylar jag köpte, allt från H&m. Nu när jag kan sätta upp håret måste jag ju ha lite sånt!
Jag ska visa bilder på hatten och affischerna sen!

A Bientôt!

2 kommentarer:

  1. De där hjärthårspännena har jag med. De är jättebra.

    SvaraRadera
  2. Jaha va fint! hoppas de fungerar på mitt hår, det är så tungt!

    SvaraRadera