måndag 5 april 2010

Min Inredning

Inredning är ett av mina stora intressen. Det finns ingenting som är så roligt som att läsa om inredning, leva med inredning och jobba med inredning.

Det viktigaste med inredning är att man ska trivas. Att vardagen ska fungera och att man gillar det man bor i. För annars är det svårt. Jag har även ett krav på att det ska vara fint. Att jag ska gilla allt jag har i mitt hem.


Här är vår string-pocket i sovrummet. Full med pocketböcker och saker. Böcker är också viktigt tycker jag, utan dem känns det så trist. Mer böcker!



Här är vardagsrummet förra sommaren. Åh vad sommaren saknas! Växter är också vansinnigt fint. Blombordet ska definitivt med till nästa lägenhet. Men det ska om målas först. Kanske i svart högblankt?


Här är sovrummet. Jag gillar teak jättemycket. Om jag kunde skulle jag rädda alla teak-föremål i världen!

Jag tänker just nu på nästa lägenhet, vad man kan göra, vilka möbler som ska köpas, vad som ska följa med, vad som ska få vara kvar.


Men man får vänta och se vad som får plats. Det kommer bli kul att kunna skriva i bloggen vad som görs i lägenheten!


A Bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar