tisdag 23 mars 2010

Perfume

Detta är mina fem parfymer, mina favoriter.



Först har vi en från DKNY som doftar äpple. Be Delicious heter den. Den använder jag inte så ofta som jag borde...

Den andra från vänster är Miss Dior Cheri. Jag funderade länge innan jag köpte denna, tyckte att den var så dyr. Men den är definitivt värt priset, håller hela dagen! Den doftar smultron.

Parfymen i mitten är ingen parfym utan en Eau de Toilette. Den är från Dior och heter Diorissimo. Den köpte köpte jag i New York. Doftar liljekonvalj.

Den fjärde parfymen är från Chanel. Det är en ny version av No 5, doftar trevligt. Det är en Eau Premiére, håller också hela dagen.

Den sista parfymen är från Burberry, The Beat. En av mina favoriter, doftar lite mer modernt än de andra jag har.

A Bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar