lördag 27 mars 2010

Min Karl

Jag tänkte tillägna ett inlägg om min pojkvän, Kalle. Eller Karl som han egentligen heter.


Kalle pluggar foto och gillar kameror. Han samlar på dem och har dem i sin egen-byggda bokhylla. Jag ska visa en bild nån dag. Han hjälper mig att fota ibland och jag tror att han gillar att jag också börjat fota. Det var också han som hjälpte mig att starta bloggen, för han trodde att jag skulle gilla att blogga. Han hade rätt.


I april har vi varit tillsammans i 4 ½ år. I oktober 5 år. Vi träffades i gymnasiet och blev ihop i ettan. Sedan dess har vi hunnit med massa saker, åka till Hagsätra bara för att kolla vad som fanns där, åka upp i Kaknästornet för att han inte hade varit det. Promenerat flera mil. Minst. Vi har också hunnit resa en del, till hans landställe, Göteborg, Vadstena, Köpenhamn och Grekland. Och det kommer fler.

Vi har bott ihop i ett år nu och sedan vi flyttade ihop har vi lärt känna varandra ännu mer. Nu kan vi varandras vanor och ovanor.

Vi har otroligt roligt ihop för han är en väldigt glad människa. Jag älskar honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar